Op zoek naar een stagebegeleider EN-NE NE-EN
Thread poster: Robert de Ridder
Robert de Ridder
Robert de Ridder  Identity Verified
Netherlands
Local time: 21:44
English to Dutch
+ ...
May 3, 2015

Hallo,

Ik ben in de laatste fase van mijn studie Vertaler Engels en moet een aantal praktijkvertalingen doen als stageopdracht. Ik ben dan ook op zoek naar iemand die mijn teksten wil nakijken of eventueel teksten aanleveren voor me om te vertalen. Het gaat om teksten zowel Engels naar Nederlands als Nederlands naar Engels in verschillende disciplines (juridisch, technisch, website etc.).

Is er iemand die mij hiermee kan helpen of iemand kent die mij hiermee kan helpen?
... See more
Hallo,

Ik ben in de laatste fase van mijn studie Vertaler Engels en moet een aantal praktijkvertalingen doen als stageopdracht. Ik ben dan ook op zoek naar iemand die mijn teksten wil nakijken of eventueel teksten aanleveren voor me om te vertalen. Het gaat om teksten zowel Engels naar Nederlands als Nederlands naar Engels in verschillende disciplines (juridisch, technisch, website etc.).

Is er iemand die mij hiermee kan helpen of iemand kent die mij hiermee kan helpen?

Alvast bedankt.
Collapse


 
Tina Vonhof (X)
Tina Vonhof (X)
Canada
Local time: 14:44
Dutch to English
+ ...
Misschien wel May 6, 2015

Hallo Robert,

Oorspronkelijk nam ik aan dat je op zoek was naar iemand in Nederland, maar nu ik het zo bekijk kan ik je misschien wel helpen door vertalingen na te kijken en/of je wat teksten te sturen per email. Als je contact met me opneemt via mijn profile, dan kunnen we er verder over praten.


 


There is no moderator assigned specifically to this forum.
To report site rules violations or get help, please contact site staff »


Op zoek naar een stagebegeleider EN-NE NE-EN






Trados Business Manager Lite
Create customer quotes and invoices from within Trados Studio

Trados Business Manager Lite helps to simplify and speed up some of the daily tasks, such as invoicing and reporting, associated with running your freelance translation business.

More info »
CafeTran Espresso
You've never met a CAT tool this clever!

Translate faster & easier, using a sophisticated CAT tool built by a translator / developer. Accept jobs from clients who use Trados, MemoQ, Wordfast & major CAT tools. Download and start using CafeTran Espresso -- for free

Buy now! »